Serviceovereenkomsten (SLA)

Met vier duidelijke Service Level Agreements (SLA) voor beheer en onderhoud biedt OneSolution u de zekerheid en service die uw IT-omgeving nodig heeft. Samen met u leggen we alle gemaakte afspraken in heldere taal vast in de serviceovereenkomst die het best past bij uw wensen en bedrijfsprocessen.

thumb_shutterstock_48581323SLA Beheer: alle zorg uit handen

Voor een vaste, lage prijs per maand neemt OneSolution het volledige beheer van uw IT omgeving of onderdelen daarvan uit handen. We beheren en monitoren uw werkplekken, servers en infrastructuur pro-actief zowel op afstand als periodiek op locatie. Met als resultaat: minder storingen, een toename van de productiviteit en een besparing in beheer- en servicekosten.

SLA Respons: snelheid op afroepbasis

Om uw bedrijfsvoering zeker te stellen, is het van groot belang dat u bij een storing snel geholpen wordt. Met SLA Respons worden problemen of incidenten binnen van te voren afgesproken tijden aangepakt en opgelost. Voor een vast bedrag per maand, afhankelijk van de overeengekomen responstijd en het service-window.

SLA Op maat: volledig op u afgestemd

Met een SLA Op maat bepalen we in overleg welke diensten u van OneSolution afneemt. We stellen een dienstenpakket samen dat volledig aansluit bij uw wensen en de vereiste servicelevels. Ook zaken als beschikbaarheid, bereikbaarheid, rapportage, responstijden en prestatiemetingen kunnen in dit pakket worden meegenomen, zodat u de zekerheid heeft dat al uw kritische processen en systemen optimaal functioneren.

SLA Prepaid: totale kostencontrole

SLA Prepaid is een flexibele en efficiënte oplossing waarin we op voorhand een betaaltegoed afspreken: u koopt vooraf tegen een sterk gereduceerd tarief een aantal service-uren in. Installatie-, beheer- en onderhoudswerkzaamheden worden van het prepaid tegoed afgeboekt, zodat u niet te pas en te onpas facturen ontvangt. SLA Prepaid is ook mogelijk in combinatie met andere SLA-vormen.

    Word wendbaar door beheersbare contracten »