Beheer & onderhoud
Elke organisatiebehoefte en IT-omgeving is anders. Daarom biedt OneSolution verschillende servicepakketten waarmee we u het beheer en onderhoud van de IT-omgeving geheel of gedeeltelijk uit handen nemen. Hoe? Met proactieve monitoring, beheer op afstand en periodieke bezoeken op locatie. Met ondersteuning in de vorm van een flexibele helpdesk. En met heldere Service Level Agreements die precies aansluiten op het gewenste serviceniveau.
-
Serviceovereenkomsten (SLA)
U kiest de serviceovereenkomst die het best past bij uw wensen en organisatiebehoeften. Voor een vast bedrag per maand weet u precies waar u aan toe bent. Meer over Serviceovereenkomsten (SLA) » -
Online monitoring & beheer
Via moderne technieken houden we de prestaties van uw IT nauwlettend in de gaten en kunnen we waar nodig direct anticiperen om problemen te voorkomen. Meer over Online monitoring & beheer » -
Servicedesk
De IT-professionals van OneSolution zijn volledig gecertificeerd, waarmee u verzekerd bent van snel, flexibel en deskundig advies. Meer over Servicedesk » -
Beheer op locatie
Tijdens periodiek beheer op locatie denken onze system engineers pro-actief met u mee om direct op wensen en behoeften in de organisatie in te spelen. Meer over Beheer op locatie »