Servicedeskmedewerker (eerste-, tweede- of derdelijns) M/V

Ben jij gek op IT en oplossingsgericht? Ben jij van nature behulpzaam en kun jij op alle niveaus over IT-gerelateerde onderwerpen met anderen communiceren? Dan zoeken wij jou!

Wat zijn jouw werkzaamheden?

Als Servicedeskmedewerker ben jij het aanspreekpunt van de klant en heb je daarmee heb een belangrijke rol binnen onze organisatie. Bij OneSolution wordt het sterk gestimuleerd om te groeien in je vak. Er is dus zowel ruimte voor eerstelijns medewerkers die net hun opleiding hebben afgerond, als voor de meer ervaren tweede- of derdelijns Servicedeskmedewerkers die de wat meer complexe problemen voor hun kiezen krijgen. Als één van onze klanten jou belt met een ICT-probleem of een storing, weet jij dit probleem op te lossen. Je analyseert de klantvraag en bepaalt wat de beste oplossing is. Daarbij is het enerzijds van belang dat je snel acteert en met een correct antwoord komt, maar minstens zo belangrijk is de manier waarop je dit met de klant communiceert. Namelijk op een heldere, begrijpelijke en vriendelijke wijze. Klanttevredenheid staat bij ons hoog in het vaandel. Jij bent ons visitekaartje! De standplaats voor deze functie is Apeldoorn, maar in overleg kan het ook voorkomen dat je een tijdelijk project bij één van onze klanten oppakt.

Wat vragen wij van jou?

  • Jij hebt een ICT opleiding afgerond op mbo niveau 4 of hbo niveau.
  • Bij voorkeur goede kennis van Citrix, Microsoft, Office 365 en VMware.
  • Jij bent MCSA gecertificeerd (pré).
  • Jij bent klantvriendelijk, servicegericht en beschikt over goede communicatieve vaardigheden.
  • Je hebt een sterk analytisch vermogen, bent goed in staat om prioriteiten te stellen en zelfstandig te werken.
  • Jij beheerst de Nederlandse taal in woord en geschrift.

Wat bieden wij jou?
Buiten een oneindige voorraad koffie, leuke collega’s en een veelzijdige functie waarbinnen jij jezelf volop kunt ontwikkelen, bieden wij het volgende:

  • Een fulltime werkweek (40 uur).
  • Een uitstekend salaris (inschaling aan de hand van kennis en ervaring).
  • Standplaats in Apeldoorn, met de mogelijkheid om tevens projecten te doen bij klanten van ons.
  • 8% Vakantiegeld en 25 vakantiedagen.
  • Een collectieve pensioenregeling.
  • Uitgebreide mogelijkheden om jezelf te ontwikkelen door middel van opleidingen en certificeringen.
  • Werk in een informele en open organisatie cultuur.
  • Een uitdagende functie binnen een groeiende organisatie.

Over ons
OneSolution is onderdeel van de Bradon Groep die bestaat uit BradonOneSolution en Resbo. Als landelijk opererende IT-dienstverlener levert de Bradon Groep projectmatige IT-oplossingen en neemt het beheer van IT-infrastructuren uit handen. Hiermee voegt de Bradon Groep als betrokken en deskundige partner op het gebied van ICT infrastructuur & cloud waarde toe aan de bedrijfsprocessen van haar relaties. Samen werken we in een inspirerende omgeving waarin veel ruimte is om je verder te ontwikkelen. Ons succes is jouw toekomst en andersom geldt dat ook!

Solliciteren of informatie
Wil je solliciteren of meer informatie over de vacature? Neem dan contact op met Sarah Pruis via 055–3680455 of mail je cv en motivatie naar detachering@onesolution.nl.